10:48:00

Olejek z lecytyną i ceramidami z fitomedu - odżywcza bomba dla skóry

Hej hej Kochane :)
W styczniu i lutym w ramach współpracy miałam przyjemność testować olejek z lecytyną i ceramidami z fitomedu. Bardzo liczyłam, że poradzi sobie z moją przesuszoną skórą, która jesienią i zimą  mocno cierpi. Jesteście może ciekawe, czy zadowolił mnie w pełni? :)


Fitomed olejek z lecytyną i ceramidami



Opakowanie, konsystencja, zapach:
Olejek znajduje się w poręcznym opakowaniu z klapką. Napisy z naklejki troszkę się ścierają. Ma średnio gęstą konsystencję, dla mnie jest niemalże bezzapachowy dla jednych to zaleta, dla innych wada ;)

W jaki sposób używałam olejku?
*Pielęgnacja włosów - tutaj użyłam raz, ale spodziewałam się, że średnio się spisze, nie przepadam za olejem winogronowym i makadamia na moich włosach. Chyba też na dłuższą metę byłoby mi go na włosy żal ;)

*Pielęgnacja paznokci - olejowałam paznokcie w miarę regularnie, widzę znaczą i bardzo wyraźną poprawę w ich kondycji, zwłaszcza jeśli chodzi o skórki, które lubią mi sprawiać sporo problemów :) Paznokcie rosły szybciej, były twardsze i mocniejsze - wielki plus.

*Pielęgnacja twarzy - tu mnie zachwycił i podoba mi się odrobinę bardziej, niż olejek witaminowy - cera jest odżywiona, jędrna i gładziutka, mieszam na dłoni żel hialuronowy, 3 krople jakiegoś oleju i 1-2 krople olejku fitomedu - efekty cudowne! Skórę mam suchą i wrażliwą. Cudownie radził sobie z suchymi skórkami i innymi przesuszeniami.

*Pielęgnacja ciała - dodaję czasem kapkę do mało odżywczego balsamu do ciała - od razu działa lepiej, skóra jet gładsza i lepiej nawilżona :)

Bardzo polecam, zwłaszcza do twarzy i paznokci :)



Opis ze strony producenta:
Mieszanina oleju winogronowego i oleju z orzeszków macadamia (zawiera nienasycone kwasy tłuszczowe - kwasy linolowy i linolenowy, fitosterole, fosfolipidy), wzbogacona o lecytynę i ceramidy. NKT, ceramidy, lecytyny i cholesterol są to tłuszcze i niezbędne składniki spoiwa międzykomorkowego w warstwie rogowej.

Skladniki INCI: Vitis vinifera seed oil, wheat germ oil, lecithin, ceramide 6.

Działanie: olej z ceramidami i lecytyną polecany jest do skóry, dojrzałej, suchej, szorstkiej z widocznymi niedoborami lipidów. Zmiękcza naskórek, wygładza i łagodzi objawy przesuszenia i dermatoz.

Zastosowanie: jako składnik w kremach tłustych, kremach do cery suchej i dojrzałej, serum, balsamach do ciała do skóry suchej i dojrzalej.

Dawkowanie: dopuszcza się stosowanie w kremach 10%, w serum 20%.



Fitomed


Miałyście już któryś z olejków z fitomedu? :) Całuję :*

12 komentarzy:

  1. kolejny olej do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze o nim nie słyszałam.. chyba czas już stworzyć swoją listę olejków do zakupienia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam go jeszcze do tej pory, ale na twarzy nie przepadam za olejkami...
    Ile razy je nakładałam to ani razu nie byłam zadowolona. Prostu buzia się z nimi nie lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam go to tej pory :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :) --> http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Do wypróbowania na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tu u Ciebie ładnie i przejrzyście się zrobiło! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz go widzę. Ciekawe jakby sprawdził się solo jako olejek do ciała? ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Czuję, że na moich włosach sprawdziłby się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że sprawdził się na Twojej buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie olejek witaminowy jakos nie zachwycił. Chyba troszke za słaby dla mnie. Może lecytynowy spisalby sie lepiej:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz :)
Jeśli masz jakieś pytanie - pytaj śmiało, postaram się jak najszybciej odpowiedzieć.
Pamiętaj, że nie toleruję chamstwa i wulgaryzmów ;)